Amen tjabba-labba-yippie-yo yippie-yay!!

idag sprang min sommarkatt bort.. hon hade ljusbrun päls, var ganska gosig och gillade att lyssna på Interpol... jag kände på mig att det skulle hända förr eller senare.. och har vetat att jag inte kunde göra nånting åt det. ajja det ordnar sig.

Kvällens aktivitet är basket.. alla som vill vara med får fråga om dom är tillåtna, bara å ringa.. annars blir det 2vs2 ikväll igen.
förhoppningsvis blir balta i laget med tröja på sig.


nu ska jag se klart på Azumi som jag inte hann se klart igår.

Hai!!
/Jålle
 
Av: carro 2008-08-13 @ 20:29:16

coll katt! men du tyckte ju interpol var dåliga sa du ju ?;)

Av: carro 2008-08-13 @ 20:30:54

haha glöm min kommentar nyss.. pouss!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0