bolaget+apoteket+gym+bastu

ikväll har jag hunnit med mycket. speedade ut på brännvinsbutiken halv 8 typ. köpte ut åt Peppe- jag var cool..
sen tog jag ett apoteksbesök, såg ut lite prylar jag måste ha med mig till Aiya Napa. En salva eller gel som man ska ha i käften mot blossor- får det av nån konstig anledning några dagar efter jag sugit i mig massa öl.
Hittade en burk vitaminer också- det är främst B- och C-vitaminer jag kommer känna mig extra sugen på..
kondomer ska nog köpas.. utifall att liksom, man vill ju inte smitta någon med mitt HIV, och jag är inte så sugen på några fler könssjukdomar. (HAHA ägda as! ni som har haft sex med mig senaste halvåret.. välkommen till aids-klubben!!)


/Jålle
 
Av: Den rödhåriga flickan... 2008-08-15 @ 16:01:24

MENAR DU ATT JAG HAR AIDS? Jag ska söka upp dig.

Av: Per 2008-08-15 @ 16:06:00

jag har aids

Av: jålle 2008-08-15 @ 16:46:49 http://cowabungaalltso.blogg.se/

till Den rödhåriga flickan...: vilken av de rödhåriga är du?


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0