Dagen före fredag

Idag har de varit/är de torsdag om någon har missat de.
Min dag har bestått av 3 faser kan man säga...
Vi har Jobbfas, Träningsfas och Efter/slutfas.
Arbetade gjorde jag mellan 6.22-15.15 efter arbetet så inledde jag min träningsfas med att få mitt knä behandlat hos en massör nere downtown. Sedan tog jag huyndaien till matfors för att sparka boll.
Just nu är jag inne på efter/slutfasen, sitter och spelar lite poker med tanken att tjäna pengar men i skrivande stund hamnar jag allin med JJ med klonk(träff) på turn, glädjen är på sin pik då jag ser min motståndare visa upp KK men svenska spel vill inte att jag ska vinna och de kommer en kung på river.. nu är jag bara 60 plus istället för 360 som för 1 minut sedan :( aja får väll vinna tillbaka de här på något vänster.

Annars så är jag fortfarande förbannad på sommarjobbaren som glömmer att ta fram pastejen på morgonfikat, idag hade hon i alla fall tage fram rätt ost(Mild Edamer).

De går bättre på pokern nu också, dags för en fika

Lev väl ät en säl !
/Johan
 
Av: TommiL 2008-08-07 @ 20:55:31 http://tommil.blogg.se/

haha bitterfitta :p

Av: Ägare 2008-08-07 @ 21:14:13

jag är inte bittar


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0