Disträ

YO!
En vecka avverkad på jobbet igen men ska även jobba på söndag så de blir ännu mer pengar i fickan =) apropå på pengar så spelade jag in 550kr på 1.5h poker förut, satt inte alls fel måste jag säga.
Suttit och kollat på när usa har dominerat första quartern mot argentina för att sen se argentina vända på steken i andra quarten. En spännande andra halvlek väntar med andra ord... egentligen inte för usa kommer vinna ändå =D
Blir sjukt sugen på att spela basket jag med, men de vanliga "crewet" är ju inte hemma så får ragga ett nytt crew, får se hur de går.
Bloggen blir fan bara tråkigare och tråkigare, vi skulle behöva värva en person som är lik "style by mats"-mats.
Han är så sjukt laj =D får ta en diskussion med jålle och se hur vi ska lösa detta problem, jag tror de mesta sitter i min oförmåga på att vara rolig just nu :(

Jag dricker läsk
/jojje
 
Av: Mariell 2008-08-23 @ 02:49:56 http://maarieell.blogg.se/

Äääh, man kan inte ligga på topp jämt, som min lärare sa till mig :P

Av: jojje 2008-08-23 @ 12:50:52 http://cowabungaalltso.blogg.se/

vilken vis lärare


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0