försov mig idag..

dagen idag är en alldeles speciell dag idag idag idag idag...


Vaknade 07.03 vilket är lika med FÖRSENT!!! sprang de 2 metrarna ut ur mitt rum, ner för trappen och direkt in i rummet man gör 1an 2an samt borstar tänderna- gjorde min grej sen dubbelkollade jag om
skåpnyckel, bilnyckel, hemnyckel, passerkort/stämpelkort var med och tog 2 skutt ut till Micran. Kläder hade jag lyckats kriga på mig i all hast.

Jag lyckades stämpla in 07.12 vilket inte är så tjaskigt endå.

Förstår egentligen inte varför jag skyndade mig - gjorde fan ingenting före lunch... Och då menar jag INGENTING.
att lyssna på Sven när han nynnar till 10tusen röda rosor är inte någon av mina arbetsuppgifter, det är inte att lyssna på när han smaskar som en ja-jag-vet-inte-vad då han äter brunch heller.
Sven är inge rolig att ha å göra med. Han tror t.ex. att lunch skall ätas innan 10.00 - detta är ju helt fel.. lunch äter man nånstans mellan 11.00 och 13.30. En annan sak som är vidrigt med Sven är hur han sitter och upprepar exakt vad som sägs på nyheterna på radio.
det finns hur mycket som helst att berätta om Sven men jag vill inte tråka ut er...

Angående den där maskeradaktiga festen så har jag rotat runt och hittat ett par byxor nu också - och jag vet inte. jag funderar på att slita av ärmarna på den där vidriga jackan jag köpte (skriv en kommentar om vad ni tycker jag ska göra)

....förresten äre hur coolt som helst att hanapee har kommenterat i den här bloggen :) men jag tror det bara är för att hon vill sälja sina fina halsband. HP ser säkerligen att den här bloggen kommer göra succé och hon lägger små små reklamfrön lite här och var :)

/Jålle                          
 
Av: Grisen 2008-08-06 @ 22:13:58 http://indiepop.blogg.se/

Hej, jag väger 96kg och dricker läsk på kvällen.

Av: jålle 2008-08-06 @ 22:30:46 http://cowabungaalltso.blogg.se/

tjabba grisen. jag dricker läsk till frukost.



nu ska jag sova så jag inte pajar uppstigningsmomentet imorrn.

Av: Jesper 2008-08-06 @ 23:40:31 http://givingheadtothedead.blogg.se/

och jag dricker mensblod till frukost och äter foster till lunch




Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0