idag idag idag idag idag idag

Idag har jag arbetat några timmar för att få lite extra deg, blev 5 timmar 8-13. När jag kom hem så städa jag rummet och bytte skrivbord så nu håller jag på att vänja mig med de nya... :D
Min hals börjar göra ont så har inte bestämt mig om jag ska träna fotboll ikväll eller inte.. de va ju typ 2 veckor senast jag tränade fotboll, mitt knä lider av nånting :/
tror jag ska åka och köpa ostbågar för att tröstäta men jag måste lägga av med sånt där, nästan 3-siffrigt på vågen =)
Måste få ordning på mitt liv troja.

aja jålle o/co kommer hem imorgonkväll så då får ni säkert ett uttömmande inlägg om hur vistelsen i Ayia na så jävulskt var för min bloggbroder.
Amanda kommer också hem imorgonkväll så då ska de styras bloggdesign !

lev väl ät inte säl !
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0