Kräftor

Hola
Idag har jag vare ute i oskes stuga i spikarna, de va tänkt att vi skulle åka wakeboard men vädret svek oss så de blev inte mkt åkande... men jag hade med mig min kamera fast den tog slut på batteri nästan direkt men några bilder blev de =D ska lägga upp några sen efter jag har laddat mackapären.. lär nog bli imorgon för de är sovdags snart och jag vet inte hur länge de ska laddas :D

aja när jag kom hem från den misslyckade wakeboardhistorien så vare kräftspisning på schemat, ett jävla arbete med de där. Jag tror fan man går ner i vikt på att äta kräftor... Är nog den bästa dieten nånsin, måste ju kriga sig svettig för att få i sig skit lite =) tror jag ska skriva en bok om de och bli rikast av alla "bantboksskribenter". Då har jag något att göra iaf de inte skulle bli något fortsatt arbete efter min provanställning som går ut i september :) men de är ju typ redan klart med fast eftersom de är tjockskar som bestämmer de.

Till sist så har jag en överraskning till jålle som han nog kan få dra på smilbanden åt, men de kan jag ju inte skriva här för då är de ingen överraksning längre ju :O

..update :D här kommer några bilder från vattnet



/er tungviktare i bosvedjan
 
Av: Orre 2008-08-15 @ 09:19:09 http://orrsor.bilddagboken.se

fan vad grov man var då =)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0