Livet

hallon !

Igår vare aktivitetskväll för bosvedjepojkarna... Testade först nya bollen på courtside med 3-4 tuffa matcher(mitt lag vann alla matcher) sen tog vi vrålåken vidare mot Ottsjön för ett kvällsdopp. Sjukt kallt i vattnet men de va nog varmare där än i luften eftersom en mystisk dimma längs ytan. De finns bilder från de här på peppes kamera men eftersom inte han har någon dator så får vi lägga in dom vid senare tillfälle =)
När vi kom hem började de kurra i magen, så vi styrde kosan ner mot stan i jakt på en pizzeria som skulle vara öppen men någon sådan fanns inte, iaf inte av den kvalitén vi önskade... de fick bli donken istället.
Efter en timmes filosoferande på maten köpte vi diverse tilltugg på shell innan vi åkte hem, jag hittade förövrig precis mina 2 tablettaskar(Viol & Tuttifrutti) som jag hade glömt bort att jag hade köpt =)
Sitter och smaskar i mig dom nu i skrivande stund till missnöjet för min bror som skriker att jag ska sluta smaska som en gris =D
Idag har jag vare och hämtat högtalare och spelat lite rockband hemma hos peran, ska  snart ner till joel och se United - Newcastle ! Matchtröja på !
Sen ikväll åker ju coolingarna till Ayia Napa och jag får manövrera bloggen ensam i en vecka... får väll se hur de går =)

Fred !
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0