Mitt i festen

TJA !!

Jag och jålle har funnit en dator här på rockpartyt och hade tänkt att blogga lite :D
Jålle är iaf på toan inlåst med stoffe men jag sitter här med bålen(vitt vin,sprite och grenadine) och känner för att stänga ner inte så "coolt" att blogga på ett partaj kanske...nu kom jålle tillbaka så nu äre hans tur att sprida sina tankar

/jojjo

chabba!" hårdrocksfest ska vara spom en hårdrokksfest pch inget annat.... jag har visat berösten tillräckitligt många gånger enbartg föratt dra med mig stömmen.. vilket funkar ibland men inte alltid.. jag p orkar inte stava hörs


/Jålle


stoffholm...

tjenare alla läsare som ni säkert har läst ovan så vet ni att jålle och jojje är på fest hos min flickvän, och jag har smörat till mit ett inlägg med de hårda grabbarna, och det är något stort!! nu ska jag skriva vad som gäller. jag tycker att denna blogg är bland det grymmaste och roligaste som har startats här i s-vall, sedan får jag lov och säga att det har varit mycket roligt på denna fest hittills, och  mer blir det kan jag lova, denna blogg kommer jag säkert att synas mer på med tanke på att jag har snackat till mig en plats här. ( hoppas jag ), jaja ni får veta hur det gick imorrn om joel eller idde kom hem ett rullande skick eller i ett krålande. jag däremot kommer att suga kuk slicka fita knulla röv och minst men inte sisst att äta bajs! - på bara jålle dock! vi hörs säkert min röst kommer att synas jag lovar. pöözzar!

cowabungaa
/ stoffe!
 
Av: hp 2008-08-10 @ 15:09:29 http://hanapee.blogg.se/

vann? vad? vem är du? vad tävlade du i? va? va? va?



/fÖrvIrRad Phlikka

Av: Mariell 2008-08-10 @ 15:15:37 http://cupida.blogg.se/

HAHA! Joel kom säkert hem i två delar.

Håller med Stoffe iaf! ;)

(rövslickeri)

Av: Jesper 2008-08-10 @ 22:22:16 http://givingheadtothedead.blogg.se/

jag kan bekräfta att joel kom endast hem i en del.

vart den andra borttappade delen är nu har jag ingen aning om, men tanken är att vi ska styra upp en skallgång så fort jag har listat ut hur man går med huvudet.



tillsvidare får ni hållas med ett ganska torrt uttalande om att jag bara babblar massa strunt prat men nöden är laglös.





sen var stoffe ett av de större bottennappen denna blogg har skådat, det enda jag kan hoppas är att dom obekräftade rykten om att avsugningen han gav för det skall ha varit värd det.

Av: stoffe! 2008-08-11 @ 02:27:34

jesper, är det fest så är det, då är det abra till att bjuda till det, även om det blev slickeri eller suga o ha sig eller inte spelar egentligen ingen roll :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0