p3

idag har det varit äckligt lugnt på jobbet.. jag har fan sovit hur mkt som helst.. att jag får hålla på såhär är ju skandal.
förutom att sova har jag lyssnat på p3, och jag märkte att idag spelade dom musik från min dator.. min playlist. fyfan säger jag bara.. snacka om intrång i privatliv...

johnossi
the knife
markus kruneface
madonna
justin timberlake
hästpojken (fattar inte riktigt varför jag har deras album)
M.I.A (har dock lyssnat sönder på hennes nya singel redan för ett halvår sen.. känns lite tråkigt)

man skulle kunna säga att jag ÄR p3.

Imorrn äre sista dagen på mitt jobb.. äre nån av er läsare som har jobb åt mig tveka inte att höra av er.. (jag skulle inte sova om det fanns nåt att göra på mitt nuvarande jobb :p )

/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0