pommes pinnes

haha.. det snurrade på rätt kraftigt i skallen idag vid uppstigning. blev väckt av min faster och jag försökte säga nåt vettigt till henne angående lägenheten hennes dotter har men jag fick bara fram typ: "lägenhet! jag bor.. där sen ja."

läste det jag skrev igår och haha fyfan... jag tyckte seriöst att jag hade fixat alla stavfel- klockrent inlägg för övrigt om jag får säga det själv.
tror dom flesta var ordentligt påverkade haha :P amanda hade också varit inne å fyllebloggat såg jag: amandaberggren.blogg.se

Åt mat hos Fjudas idag.... åt nåt så jeeeeevulskt mycket och jag ville äta mer men det fick inte plats.
efter maten kom balta och peppade ayia napa.. beställde en massa sprit på taxfreen(jag varken tål eller tycker om sprit. men det är sjukt billigt..  nån av er får hjälpa till att dricka upp)



ajja.. jojje strulade ju med den snyggaste bruden på festen igår. är lite besviken över att han inte arrangerade en match med minst 4 ronder på "mjuka mattan".

sjukt rolig fest för övrigt igår. hoppas amanda lägger upp eller skickar alla fula bilder :p

tillbax till bakisfrossa och pommes pinnes-ätning!!

/Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-10 @ 21:52:10 http://cupida.blogg.se/

Haha, kan ni inte lägga ut lite roliga bilder på er själva och så?! :)



Fan, ingen bortamatch för dig?

Av: jålle 2008-08-10 @ 21:54:50 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag ville inte vara med nån random tjej.. tror inte jag hade kunnat eller klarat av att dra hem äns den slinkigaste slinkan igår endå- kände mig sjukt o-charmig


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0