Salamäändermään!

Det var inte tillräckligt med kemikalier...
jag pratar om idag på jobbet när jag precis vaknat och drack lite vatten..
jag såg nåt som kravlade omkring på golvet.. det var en liten liten ödla!! :) självklart slutade jag upp med min vattendrickning och försökte fånga den. Jag tillverkade ett håv-redskap med en papperstallrik och en pensel och fångade in den.
jag tänkte genast på hur superhjältar blir till och på såret jag hade på handen.. om jag kunde få ödlan att bita mig eller på nåt sätt göra så vi delar lite gener med varandra så kunde jag kanske också bli en. men det skulle iofs behövas massa kemikalier, något som jag inte hade tillgång till.

efter något ögonblick bestämde jag mig för att inte låta ödlan bita mig.. jag gick hem istället.
kastade in handduken.. lämnade in tjänstevapnet och brickan skulle man kunna säga.
idag var sista dagen på Ortviken, så nu ska jag ha sommarlov en vecka sen äre arbetssökande på schemat.
jag vill börja jobba på en affär i Birsta.. typ den där hälsobutiken.. ohåhåhå jag tror det är nåt för mig.

en annan sak jag har slutat med är snus.. nu behöver ni inte känna er lika spyfärdiga när jag är klar med er tjejer.

    (till jul är det där jag igen :) )

heja ryssland!

/Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-14 @ 15:40:54 http://cupida.blogg.se/

Du är... udda :P


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0