Snart äre sommar igen..

Som Jojje skrev i förra inlägget så är sommaren slut nu, det har vi båda kommit överrens om. Det finns dock fortfarande hopp för vissa mänscher.
Alla coola utom Jojje då ska åka till Cypern och Ayia Na-så-jäävulskt om nästan precis 2 veckor. Om någon av våra okända läsare ska dit så leta efter en rakad snubbe med rosa shorts - det är jag.

Jag ska försöka berätta hemlisar för er som läser lite då och då.. - smaskigt skvaller eller fräna nyheter samt dumheter

En sak som många redan vet men långt ifrån alla är att jag sover på mitt arbete, jag sover minst 3 timmar med full betalning - ganska klockrent om jag får säga det själv med tanke på att jag tjänar fett med deg. Hare gött alle zu sammen.

/Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-04 @ 17:44:27 http://mariellekholm.wordpress.com

hahaha, ge mig ditt jobb då!!!

kör lite hanapee-uppdates, så det finns nåt nytt att läsa ofta, tack :)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0