tjabba

jag har ingen ork..... jag har saker att göra men jag vill inte.

jag måste söka jobb, ringa banken, tvätta kläder, köpa biljetter till Stadshuset på lördag!!, betala Linus typ 7000kr, skaffa flickvän, åka på bolaget å handla öl, äta, bli frisk från det som kan vara öroninflammation men jag vägrar inse det, handla höst/vinterkläder, plocka reda på resväskor, åka till falun nån helg, inreda på övervåningen nu när min brorsa flyttat, betala pengarna jag lånat av balta, äta en pizza på Cleopatra, äta en pizza på Bite-Line, sluta bry mig om randoms, bry mig mer om icke-randoms.

/Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-27 @ 18:22:06 http://maarieell.blogg.se/

Pizza från biteline är bland det godaste jag ätit!!! :)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0