uh. tja!

jag vaknade vidrigt tidigt idag... 08.00. ge mig ett jobb.. jag klarar fan att kliva upp dagen efter dårskap också!

har ni tänkt på det här då man hälsar på folk man aldrig träffat förut.. som igår när jag kom till tommis flickväns lya..(bastu?)
där var det smockat med snygga tjejer som ville vara trevliga och ta i hand samt veta vad jag heter samtidigt som dom förväntar sig att jag vill veta vad dom heter. Det vill jag inte!, jag vill inte berätta vad jag heter heller.     
jag sa det till en av dom och då blev hon jätteförvånad och fattade typ inget..

jag förklarade såklart varför jag inte tycker det är lämpligt att säga sitt namn det första man gör då man träffar en människa men jag tror inte det sjönk in likzom.
Såhär är det va... när jag hälsar på typ 5 pers samtidigt på en festtillställning blir det kaos. Kommer inte ihåg ett enda namn efter ungefär 2 minuter om jag inte får nåt att associera till...
Om jag pratar med en snubbe eller en tjej i några minuter går det bra att komma ihåg eller om det är nåt speciellt som händer någon. hoppas ni fattar vad jag menar nu...
Jag är inte otrevlig egentligen- eller vafan! det är jag ju visste.. ta inte det här som en ursäkt ni som var där igår.

kvällen igår hade potential till att bli awesome.. började självklar på Liqqan(som alltid) och där var det Prao-elevernas afton.. prao-elev som var vakt, han hade inte äns en sån där skinnjacka, sen vare en prao-elev i baren också.. haha hon var en slarvig en.. jag skulle bjuda fattig-olle på öl (jag är så otroligt snäll) men då slarvar praon bort mina pengar eller liknande... då frågade jag henne hur mycket öl man får för 100kr och då sa hon 3.
jag kontrade självklart kvickt med:
- njaaaaa jag brukar få typ 9-10 då jag handlar, men jag kan möta dig typ halvvägs eftersom det är din första dag på jobbet, så 4 öl nöjer jag mig med :)

det gick bra. Olle blev gladast för det betydde att han skulle få snika till sig ännu en öl.

när jag druckit färdigt blev jag tvingad att gå till Stadshuset men nånstans på vägen dit kände jag ett starkt sug efter en säng, jag var inte full- bara sjukt opeppad och less.

jag sneglade lite mot Svenssons när jag gick mot Subway(krånglade fram en specialmacka!) men icke.. peppet var inte tillbaka så jag åkte hem.. ensam,  åt+sov kl 01 eller nåt sånt haha.

hur fan ska jag klara av Aiya Napa, jag har mjuknat.

/Jålle
 
Av: Balta 2008-08-16 @ 12:45:32

Standard!

Av: Jesper 2008-08-16 @ 13:41:12 http://givingheadtothedead.blogg.se/

du får köra den klassiska groggen som fungerar ungefär som amfetamin i aiya napa.



den har gick tydligen hem väl så fort Milkofolket åker utomlands.



Du tar ett stort glass, eventuellt mugg.



fyll med 50/50 absinth och redbull

garnera med en apelsin/citron/lime skiva.

Av: Mariell 2008-08-16 @ 14:37:51 http://cupida.blogg.se/

du börjar bli gammal helt enkelt!! :P


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0