Värt

haha... kan man göra annat än att skratta åt sig själv?

igår var ju helt miserabelt.
malin.. om du läser den här bloggen: Förlåt för att jag var så okänslig när det gällde ditt klädval.. men jag tycker faktiskt fortfarande att alla tjejer ska bränna sina Chinos, inte bara du..


Ajuste! haha :D

IDDE.. säger:
crazystalkerfan        

^

jag kommer inte ihåg vad jag sa till människan eller vad hon sa till mig.
det känns som att jag svamlade fram nåt med en
touch av alkisandedräkt. jag hoppas jag berömde henne på något sätt för det tycker jag hon förtjänar =)

 !!jag vill veta hur utbytet mellan ord+ blickar gick till.. tror jag!!

en sak är säker iaf... fyllnaden var näst intill på topp igår-  det vet man när man bara äter en halv hamburgare  för att man ska hinna bråka med sina kompisar. (inte bara för att man inte orkar äta)


ÄH!!

/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0