Vuxenpoäng

Offline är vad jag har varit ikväll.

MEN !!

Jag har fått mängder av vuxenpoäng =)
Spenderade min kväll hos syster + pojkvän(steffo) där det bjöds på inflyttningsmiddag, någon sweetchili-historia + efterrätt och bordshäng senare så har jag hittat hem igen och de är snart tid för sova/läsa bok-tajm ska bara borsta gaddarna först.
Oskar har bestämt att vi ska vara på jobbet 0600 imorgon och eftersom de är han som kör så är de bara för mig att lyda.

Lite besviken på mig själv att jag missade gymhäng ikväll :/ får ta igen det imorgon

Men tills vidare, Gonatt !
/jojjo
 
Av: James 2008-08-04 @ 21:47:39

Im a fan from Ingland you know. I like your weekend lista a lot


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0