aaaa-aaaa-aaa-aaaaaaa-a-a-a-a

godmorgon hörni nini!

Vill ni veta vem som väckte mig idag??
förutom min mamma som försökte få med mig till Birsta en okristen uppstigningstid.

klart som fan ni vill veta! Det var en snubbe från MiRoi. Det är dom som ska hjälpa mig få jobb i fortsättningen, vi bokade in ett möte den 22a december klockan 10.00
Jag låg alltså och sov då han ringde och var allmänt "grumlig" men det gick endå bra.. han frågade mig om jag tog anteckningar när han pratade om tider och koder och adresser och sånt. jag sa Ja, det gör jag.

Jag tog självklart inga anteckningar, vet inte varför jag sa att jag gjorde det heller, istället skrev jag upp det på mobilen efter samtalet. Det blev nog rätt tillslut endå, fick ju hans telefonnummer dessutom.


När jag väl kommer på det där mötet kommer han nog fråga vilken bransch jag är intresserad av.
Då kommer jag säga: Cirkus.
Efter att ha sett dokumentären Man on Wire igår så vill jag bli lindansare (pinsam titel men ni vet ju vad det handlar om..)

Philippe Petit är en så sjukt inspirerande människa. Visste ni att han spände upp en vajer mellan World Trade Center tornen och gickpålina mellan dom?
Det gjorde han iaf och i dokumentären får man veta hur han planerade hela grejen och allt sånt där.


/Jålle "wirewalker" Nilsson
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0