asså..

igår var jag på ett trevligt glöggparty med massa 40+are.. kingförfest om du frågar mig... men när vi kom ner på stan, och stadshuset. vad handlade crowden om?
det var ett gäng alldeles för förfriskade tjejer som krävde att man skulle köpa drinkar åt dom.

självklart vägrade jag, försökte tillochmed förklara att även om jag hade velat köpa en drink till dom så har jag inte råd.
det gick ju självklart inte. snacka om retarderade människor..

funkar det verkligen sådär för tjejer på krogarna här i sundsvall??

hon -Hej! ska vi gå å beställa nåt?! :) jag vill ha en gooooooood drink!!
jag -Jag tänker inte köpa nåt åt dig.

till bartendern.
hon - Den här killen ska betala en gooooooood drink åt mig!
jag - Nej.
hon - IDIOT!!


hursomhelst så var det fan roligt igår. fett värt om du frågar mig :)
blev bjuden på det mesta
/Jålle
 
Av: karro 2008-12-20 @ 16:20:19 http://karrobajs.blogg.se/

HAHAHA, ja, så är det fan för tjejer.. men man måste ju vara lite smidig innan! Man går inte fram och frågar! Man ställer sig bara bredvid någon vid baren, pratar och är trevlig, och då blir den personen lite uppvärmd och köper förhoppningsvis en cider i hopp om att han ska få snacka lite mer vid ett bord =)



drinkluder is the shit!

Av: jålle 2008-12-20 @ 17:24:57 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag ska fan börja ludra mig mer än jag gör i dagens läge.

Av: Caroline 2008-12-21 @ 13:11:35

Hah du kom fram till mig ett antal gånger och sa hur störd hon var som frågat om du kunde bjuda. Men du vet att alla tjejer tigger ju inte. Så ta det med en nypa salt lille man ;D



förövrigt diggar jag er blogg :D den är grrrriim!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0