ehum

Skiddelittelittanlej!

Arson rann precis ner i min hals och om ca 10-15 min så kommer ruset...... whos with me up high?

De roligaste på jobbet just nu är när jag och mina workmates Oskar o Martin försöker hitta gamla klassiska låtar i stil med Blümchen - Heut Ist Mein Tag o andra sköna discotunes på Spotify.

Vi har tyvärr fastnat på en låt... ingen av oss kommer ihåg vad den heter men alla kan nynna på den, även dem andra vi frågar vet precis vilken det är men ingen vet vad den heter !
Det är iaf trummer hela låten, ingen som sjunger och artisternas skiva är blå på omslaget. De är 2 killar och jag har för mig att dom kallar sig för nånting med brothers.
Beatet är sjukt lik en annan låt som jag precis glömde namnet på, men men... tänk; bam! bam baram bam bam bam..


känn igen tack
/IDDE
 
Av: jålle 2008-12-02 @ 18:34:27 http://cowabungaalltso.blogg.se/

Chemical Brothers - Block Rockin Beats.mp3


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0