jag å idde

vi såg en asbra film idag.

Jardeeling Limited hette den. Wes Anderson=regissör
om ni sett nån av hans filmer så vet ni ungefär hur filmen är.

jag spotifyade mig till Little Jackie - World Should Revolve Around Me idag.. sjukt jävla asbra låt.

var bara det jag ville berätta..
puss!
/Jålle


My point of view !

Filmen var ju så jäkla underbar !!! de där är fan min nya favorit film.
Skulle man se den på bio med Jesper(jålles bror) så skulle man få höra X antal eeeeh what!?! från hans sida, precis som han sa under tropic thunder... med de i åtanke är de ett sant nöje att glo på The Darjeeling Limited(är ju helt sjukt bra ändå)
Jålle har stavat fel där uppe de är också roligt :D

Soundtracket är underbart !
/IDDE
 
Av: jålle 2008-12-11 @ 22:38:28 http://cowabungaalltso.blogg.se/

HAHAHAHAHA :D ja men var det lätt att komma ihåg hur det stavades eller?

äh. skämt å sido.. jag stavade fel med vilje

Av: jes 2008-12-12 @ 01:42:43

eeh what!?!?

Av: georg 2008-12-13 @ 14:41:45

fan ta dig!!!!!!!!!!!!!!! idde!!!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0