jålle's dag

yo!
vill ni veta vad jag har gjort idag? klart som fan ni vill!!

efter mitt senaste blogginlägg besökte jag Sara!
Hon kom hem från norge för ett tag sen och jag hade inte hunnit träffa henne, så jag tänkte få det gjort innan hon åker tillbaka dit!
Vi såg på en usel film men det vägdes upp av det var en goskatt som älskade mig!!

Vid 4 skalade jag 7 potatisar...

hmmmm fan vad omotiverad jag blev att berätta om resten. skulle kunna summera ihop lite i punktform.

  • Läste brev jag fått av Försäkringskassan, ni kan i fortsättningen tilltala mig som - Bidragskungen
  • Handlade mat åt farmor
  • Åkte på klas ollzån med far
  • Besökte farmor, såg på 2½män med henne + läste lite Aftonblad
  • Hämtade mor från arbetet
  • Såg Gladiator - extended version, absolut inte lika bra film som när jag såg den senast för en sisådär 5år sedan

today was a good day.


/Jålle - Bidragskungen
 
Av: tetzie 2008-12-18 @ 09:18:04 http://tetzie.blogg.se/

ja igår var en bra dag!:)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0