monopol och sånt

yo !

Nu har jag nästan packat klart inför bruksvallarna !

Vare bakis o jävlig idag, så jag har spenderat hela dagen tillsammans med jållebålle.
Kat(jålles mamma) bjöd mig t.o.m på middag !

Min dag visas i listform
  • Vakna 09.40 efter 5 timmar sömn
  • Bakisdrack 2 liter vatten och en slurk varm avslagen gammal cola
  • Såg världens längsta film Troja
  • Åkte till Birsta och Stan med jålle i jakt på ett par skidhandskar och en kashmirtröja, handskar köpte jag och hitta en nyårs outfit som jag nog ska köpa om jag hinner.
  • Såg Ensam Hemma halvsovandes i jålles soffa
  • Blev bjuden på käk av kat
  • Spelade monopol med jålle, jeppe, mackish, fjunk o PP (fjudas vann na jeavust och jag är inte sur för de)
  • Åt en El fuego
  • Åkte hem och packa inför julfirande på 5 minuter
sås! de vare korta versionen, mer orkar jag inte skriva =)
Nu ska jag bort i 7 dagar(förhoppningsvis blir de mindre) för att sen vara hemma i dryga 12 timmar och sen åka bort 7 dagar igen !  känns ju kanoners och vara borta 14 av mina 19 dagar ledigt.

Gn och sånt
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0