tjena gänget!

Jag har varit på ett möte med min jobbcoach idag!

Det verkar sjukt lovande att hänga med MiROi-snubbarna, jag kan t.ex. läsa upp de ämnena jag failade när jag gick på mittuniversitetet gratis hos dom.. det är ju sjukt bra.
Annars verkar dom ha mkt kontakter med företagen här i Sundsvall och jag tror inte det är lång tid tills jag åtminstonde nyper åt mig en praktikplats. Men det kommer inte hända så mycket innan nyår.

På tal om nyår.. till er som ska med - samt läser det här.
Jag och Fjudas har paxat att steka köttbullar + koka mackisar.
Föreslagsvis parar ni ihop er lite smidigt innan nån måste komma å styra + ställa hur det ska gå till.


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0