HEhehe

Idag chattade min bror Jesper på 1000apor.se
Behold!!

Jesper:
vad gör alex om han och hans flickväns
kommande barn visar sig vara av afrikanskt ursprung
(eller något annat som helt enkelt direkt och ganska
plumpt visar att det är en sneknullning som skett)
Alex: Jag låtsas som om det regnar.

Nu msn'ar vi och han berättade litet om en konversation dom hade haft på kårhuset uppe i Umeå.
Den handlade om.... äh jag kopierar in från msn.

Heybaberibababy ;D;D;D säger:
vi hade en fantastisk konversation idag på kåren
Heybaberibababy ;D;D;D säger: ponera att du inte får ligga med en kvinna någonsin
mer i ditt liv vilket djur skulle du då välja?
Heybaberibababy ;D;D;D säger: chimpans var rätt populärt ett tag..
men den dog ut då jag påpekade att det skulle vara som att ha sex med en person
som lider av grav downs syndrom
joel... säger: haha
joel... säger:
vilket djur valde du?
Heybaberibababy ;D;D;D säger:
jag valde aldig nått djur eftersom jag inte är dum i huvudet
Heybaberibababy ;D;D;D säger:
jag bara spädde på diskussionen
Heybaberibababy ;D;D;D säger:
men om jag måste välja så hade det lätt blivit en avtandad huggorm
joel... säger:
mm brare.. men nu kommer dina tankar ut i bloggosfären snart

ajja nog om det. kanske är roligare om man var där... eller känner Jesper.

Jag vill passa på att langa fram ett filmtips till er läsare!
Idde och jag såg precis In Bruges - ett tips jag fått av Lione (blonda tjejen i musikvideon jag länkade förut idag)
Helvete vilken roligt film, Colin Farrell är inte bara rolig, snygg och mördare.. han skäms också väldigt mycket för en sak som han råkat gjort.. SE DEN!


nu fåre räcka!
/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0