vafan snackar du för skit?

idde ljuger ju... jag spillde inte alls cola på honom, det var han själv som gjorde det.

jag skulle kunna ha gjort det, för igår var jålle fett intoxicated om vi säger så...
jag skickade tillochmed sms mitt i natten.. sjukt o-igenomtänkt och sjukt pinigt när man tänker efter, jag skickade ett sms i morse också och sa att jag inte skulle ringa som jag hade skrivit att jag skulle göra osv..

vet inte vad det ger för vibbar men sanningen är att jag är sjukt rädd för att prata i telefon. det går bra när man är full eller liknande men för mig ska telefoner endast användas i nödfall, så äre bara...


åter igen... det var INTE JAG som spillde en plusmeny-cola över iddes knän.
det var han själv



/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0