wzup


Blev ingen fotboll idag så ni kommer inte få se min fot. otur

det här med dagboks-inläggs-skriveri suger men jag kan berätta lite ändå, för ni vill ju veta...
Jobbade 7-13.30 idag, eftersom vi skulle städa hela plejset idag så blev de en kortdag, hade inte så mycket att göra för en stund så jag lärde bloods gangsign så nu kan jag plocka upp de fort som fan och när jag vill.
Sen om jag är så mycket av en "bloods-gangstah" återstår ju att se...kan ju kanske rent av vara en "crips" nu när jag inte är så insatt i vad dom står för ! borde ta ett www-gräv för att undersöka saken lite närmre.. iaf sen åkte jag hem !

Funderar på om jag ska skaffa någon värdig film att se eller om jag bara ska ta o se på Seven Samurai once and for all. 


Gäsp!
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0