Beroende


Först så ska jag bara säga att jag ska titelera mig som IDDE hädanefter eftersom de tydligen finns sånna som inte kan skilja på jålle och jojje...

Aja vad har jag gjort idag?
Jobbade som vanligt 6-12.30, Växlade punden som blev över till SEK.. Sen jävlar i mig hare vare NHL 2009 på ps3 för hela slanten :D åkte till peran vid 14.30 och kom hem nyss.
Har fan suttit och spelat konstant i 7 timmar med reservation för matpaus, mer beroende framkallande spel får man fan leta.
Vi var ju 4st(jag, peran, david och emil. Crille va med någon match han med) som spela så de blev ett jädra stohej vid mål och tacklingar osv. Är ju typ de som gör hela grejjen.. när man spelar 2v2 så blire ju mer känsla därav vårat maratonlir.
Jag och david tog en 1v1 match som avslut och de va fan mycket tråkigare, de funkar men de är inte lika latjo, säger inte bara de för att jag förlora med 3-1 men ändå !


nä man kanske ska sova, united spelar ju trots allt 13.45 imorgon
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0