Bond & sånt

tjao...
jålle mår pyhton, ni måste hjälpa honom ur depressionen... Men eftersom alla som inte har en andra hälft är i samma depression så äre väl inte många som kan hjälpa till.

Any who.. Bond va riktigt jävla usel iaf, bra action men en film utan handling kommer man fan inte långt med.
Känns som att dom typ bara gjorde filmen för att göra den, ingen baktanke liksom.. eller så äre bara jag som inte förstår den. Men en film kan inte börja med en biljakt som inte har ett dugg med framtiden i filmen att göra. (sorry för spoiler, men ni ska ju ändå inte se skiten)

För att bli glad igen efter de nederlag jag var med om under 106 minuter av mitt liv, så kom mina päron hem med säsongens glögg !! Blåbärssmak står de på flaskan men jag kände inte av de så värst mycket.. allt är en downer i höst/vinter-mörkret


47 dagar till jul bah
/jojje
 
Av: JanBanan 2008-11-06 @ 21:45:54

Risken för att du inte förstår är nog överhängande.

Av: IDDE 2008-11-06 @ 22:24:30 http://cowabungaalltso.blogg.se/

so does your face

Av: karran 2008-11-07 @ 00:47:32 http://karrobajs.blogg.se/

hahahahah.. fnissade så det lät som att jag satt och grät.



kanske borde skrivit hihihi.



Syns om 47 dagar då.. HaMsTeR


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0