en spot

tjabbalabba! det blev inge flytthjälp idag heller.. han ringde och pratade med min mamma och hon sa att jag fortfarande sov.
då blev min morfar sur och åkte utan mig.

ajja.. jag spenderade dagen med att se på film med mamma.. american history x blev det. och ja- jag tittade bort då han stampade skallen av den där biltjuven.


BTW. om ni läste i tidningen om att ungdomarna i bosvedjan vill ha en skatepark och tycker det låter som en bra idém, så tycker jag att ni borde hjälpa till att hitta en bra spot. Då kidsen i hooden ha nåt annat å göra än att röka droger och slåss med kniv och köra moped utan hjälm å sånt.

Ni kan skriva på den här namnlistan också Skatepark



/Jålle
 
Av: karran 2008-11-12 @ 19:39:42 http://karrobajs.blogg.se/

min far hade tydligen fått hjälpa till istället 8-|

Av: jålle 2008-11-12 @ 20:15:09 http://cowabungaalltso.blogg.se/

brare


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0