Jålle has gone mental


jålle har fan för lite att göra ! kan ni ge honom något arbete eller dyliKt ?

Han fråga mig här om dagen vad han skulle ge bort till diverse i julklapp.. jag försökte vara lustig och sa att han borde göra någonting i slöjden till sina päron.
Nu ser han helt seriöst på det där och håller på att spåna på ideér osv. tror han har inskaffat materia att bygga med t.o.m..

Och nyss när jag precis såg vad han har skrivit här på bloggen blir man ju fan mörkrädd!!
Han skryter om sina gamla mästerverk i tron av att ni(läsare) ska uppmuntra honom till att göra mer av den sort.
Sen att han refererar mig till "några i klassen" och "en polare" gör ju inte saken lättare.

nä... nu får vi gå ihop tillsammans och hitta en syssla till jålle innan han helt går under isen !

aningen orolig
/IDDE
 
Av: karran 2008-11-25 @ 19:31:21 http://karrobajs.blogg.se/

HAHAHAHAHA!!!!!



Ja, jag sa åt han idag att söka på citygross, för det är folk som slutat där.. Han skrev Ok, så jag hoppas han tog in det!

Av: karran 2008-11-25 @ 19:32:49 http://karrobajs.blogg.se/

Bara för att du HAAATAr dom som stavar fel



dylikt*

Av: Anonym 2008-11-25 @ 20:01:37

men va äre för fel på er?


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0