Räd/spraycan

waddaaaaaaapppp G's

Vare på Mediamarkt jah ! jag vill ha massa grejjer men de finns för mkt av de goda och då blire ju svårt att bestämma sig...
vafan ska jag köpa för mobil?

jålle glömde förtelle att vi gick nuts med en spraycan igår då festen avtog.
Jag, jålle och stoffe efterfestade med en svart spraycan och massikerade våra outfitz, hoppas de kom med på bild så kan ni kanske få se sen.


Vet inte om jag vill skriva nått om manchester... får ju aldrig bilderna av balta den jävla arbetaren!


jag äter pommes med smak av kaviar
/jojje
 
Av: baalta 2008-11-02 @ 15:51:00

Nån jävel måste ju bringa in leverbrödet!

Av: jojje 2008-11-02 @ 16:42:00 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jävla lyxbröd isof


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0