ska jag berätta om min dag?

jag hinner kanske skriva om min dag innan middagen som är i fullt sjå.

dagen började med att mormor ringde mig.. hur hon har fått tag på mitt mobilnummer är ett stort jävla mysterium,
hon ringde iaf halv 10.... den dåren.
hon/morfar behövde hjälp att bära hyllor och skåp å sånt till deras nya lägenhet i skönsberg.
jålle ställer såklart upp men jag blev tvungen att förhandla till mig lite mer sovtimmar. jag sa att dom inte fick komma å hämta mig innan 12.. inte en sekund innan 12!!
jag sov vidare ett tag sen väcktes jag av ett jävla dunder å brak.. då håller några dårar på att laga vägen utanför mig... helt sjukt.. halv 11 på en tisdag? pinsam planering. jag kunde somna om efter ett tag men sen..........

TRO PÅ FAN ATT DÖRREN PLINGAR 2 MINUTER I 12!! jag hade ju sagt -inte en sekund innan 12!!!!!
jag sliter mig upp och åker iväg å lyfter dom där skåpen å det.. blev svettig å jävlig men det gör inte mig så mycket, jag gillar att hjälpa till. det som stör mig är min morfar. han är gammal å har fått hjärtattacker å sånna grejer så jag litar inte på honom.
han vägrar ju ta det lugnt också och dom ringer jämt mig då det ska lyftas grejer så det skulle inte förvåna mig om det är jag som liksom får vara med om hans sista andetag.
när det bara var hyllor och lådor och en påse som skulle bäras upp till tredje våningen så tvingade jag honom att vila.. eller snarare jag tog grejerna å började gå upp med dom.
Han sa typ: men vad ska jag bära då??? och såg ledsen ut. Jag låtsades inte höra och fixade biffen.

Jag fick 60kr som tack för hjälpen så jag kunde köpa en pizza men jag åt hamburgare istället.
Min kusin Karro frågade om jag ville följa med henne på stan eller birsta å köpa nå tjafs. jag sa Ja visst,
vi var å fikade också. trevligt

och nu har jag precis kommit hem alltså!


jag är helt jävla slut å jag ska träna senare också. blir nog runt 19-20.
och som svar på din fråga i föregående inlägg idde: MITT KNÄ ÄR PAJ!
jag skämtar inte ens!



(jag rensade ur mobilen från lite nummer idag.. så vissa av er kanske inte behöver sitta å vänta på att jag ringer varje kväll nu framöver... eller vafan vem lurar jag? ingen väntar på att jag ska ringa haha)


/Jålle "latmask" Nilsson
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0