veckans


  • Veckans Låt - The Notorious B.I.G - Everyday Struggle.mp3
  • Veckans Lördagssyssla - Bastu + pojkar + folköl
  • Veckans Pryl - Webcam
  • Veckans Fredagssyssla - Bowling
  • Veckans Jobbsök - Statoil
  • Veckans Livsglädje - Obefintlig
  • Veckans Skada - Sår på insidan av kinden
  • Veckans Söndagsträning - Gym + Gricker
  • Veckans Film - AdULTHOOD
  • Veckans 0-0 - Villa - United
  • Veckans Planerad-julklapp-till-sig-själv - LG KU990
  • Veckans Saknad - Ray-ban briller som slarvats bort
  • Veckans Konversation -
Jonas / säger:
Jag sitter fram
IDDE säger:
Shotgun !
joel... säger:
ni får åka shotgun varsin gång
IDDE säger:
jag måste va fram
joel... säger:
du gnäller ju stup i kvarten+ grinar
joel... säger:
skärpning annars får du inte sitta fram
IDDE säger:
ofta!
joel... säger:
beror väl på vem som är först
Jonas / säger:
hämta mig först!
Jonas / säger:
jag har vitt bälte i brasse jussi


/grabbarna över 20
 
Av: balta 2008-11-23 @ 22:09:50

haha


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0