100%


ja.. jag jålle och fjudas har vare ute o gått hela kvällen typ.

Fjudas skulle låna skate av pertheman så vi tog på oss vandringskängorna och begav oss iväg mot korsta. spelade Soul Caliber 4 som vila innan vi skulle bege oss hemöver.
Jag ägde alla och förlorade inte en enda match/fight, men att jag bara spelade 3 matcher(samtliga mot jålle) låter vi vara osagt...

Tog nyss en välbehövlig dusch, blir antagligen sömn nu på stört men måste ju borsta gaddarna å sånt först


fan va veckorna går fort, de va ju föfan måndag igår kändes de som !

/jojje
 
Av: jålle 2008-10-08 @ 22:35:24 http://cowabungaalltso.blogg.se/

det är måndag varje dag i mitt liv.. kanske jag som smittar


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0