Förenta Nationerna's dag

Imorgon är det FN-dagen.
Det ska jag fira med ett gäng kalla, starka jävlar.
Jag kommer också respektfullt höja mitt glas för de som inte har det lika bra som mig.

Jag ska också spendera dagen med att ha lite dåligt samvete... jag tänkte på det här med toaletter häromdagen.
Vi rika människor har vatten i våra toaletter, vatten som säkert är helt godkänt som dricksvatten och samtidigt några tusen kilometer söderut så delar familjer á 38 pers på 3 droppar dagg-vatten.

Finns inte mycket å göra åt saken.. bajset måste bort helt enkelt och att spola är fan det bästa sättet.
(samvete är bara ett trix som Gud har hittat på för att vi ska hålla oss lugna, så det är inget att ta seriöst...)


Fred på Jor'n!!!



/Jålle
 
Av: Jesper 2008-10-24 @ 10:20:55

jag är med dig broder!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0