guten morgen, alle zu sammen!

joel är arbetslös och går inte i skolan och är uppe den här tiden.. VA I HELVETE SYSSLAR HAN MED kanske ni tänker.

det kan jag berätta, jag ska på arbetsförmedlingens skrivkurs och kolla om jag kan snappa upp nåt tips om hur man ska göra för att skriva en riktigt bra CV osv. whatever likzom tänker jag ungefär..

Det verkar som att det blivit standard att jag ska bli väckt mitt i nätterna av olika anledningar, igår var det ett sms men det var lite roligare än vanligt. Presenten jag hade köpt åt min polares flickvän hade ju varit succé. inte så konstigt iofs.. alla mina presenter är bra.
Fan vad jag längtar till jul.. hoppas jag har kvar några pengar till det.


hörs!
/Jålle
 
Av: Thomas 2008-10-20 @ 12:10:38

MEN SAAAAAAATAN JOOOOÄÄÄÄL !!! då kan du ju komma å säga att du har lärt dig skriva CV !

Av: Fjuppe! 2008-10-20 @ 14:07:07

HAHAHA SATAN JOEL, då kan du ju komma och köpa presenter till alla hädan efter eller, vik hädan


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0