Jålle ger "nåt" tillbaka

Igår när jag låg å vred mig av depressionstankar i min säng så fick jag en snilleblixt..
jag ska (kanske) bjuda in 1 eller fler på middag hemma hos mig 1 gång i veckan..

och det blir jag som lagar mat jag kanske aldrig gjort förut! spännande na jävulskt!
självklart så kan den inbjudne också hjälpa till om den vill.
men den här tanken är något jag ska vidareutveckla.. jobba fram några härliga recept samt fundera ut några gäster.

det kan inte bli annat än succé med tanke på senaste gången jag lagade mat åt folk.. det blev låååååångt ifrån vad dom hade förväntat sig iaf.



/Jålle "the chef" Nilsson
 
Av: Anonym 2008-10-14 @ 23:17:29

beställ biteline


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0