Kontaktannons med en twist

tjena hejsan liksom !

Eftersom vi inte hittat någon värdig att kontakta ut så kontaktar jag ut jålle på ett lite udda men än makabert vis.
Frågestund har guld i mun skulle man kunna säga

here it goes intervju-style

Hej joel
- tjäänare iddäe

Hur fan är läget ?

-aa vad ska man säga de... de... jag lever !

Skönt att höra, den här frågestunden handlar om att få en kanske flera av våra kvinnliga läsare att finna tycke för dig på ett mer känslomässigt plan. Så hur ser din drömkvinna ut?
-ja.. det jag anser som viktigast är mjuk hud och mjukt hår, snälla ögon men egentligen spelar inte utseende så stor roll. jag är en allätare.. typ

Finns nog många som faller in i den kategorin bland våra läsare, spännande! Om du ska bjuda en tjej på middag vad bjuder du på? hemma eller på restaurant ?
- Det är konstigt de där med att bjuda ut någon på middag, de skulle jag aldrig göra hon får ju betala själv föfan! Men om jag bjuder hem henne så blir de en blodig köttbit, potatis och mycket BEA ! och kanske 1,2 nä mer 7 glas vin !

Oj oj oj, låter hel najs! kan du beskriva dig själv med en mening ?

- älskar att ge, där med basta.

Vad är dina styrkor samt svagheter? om du nu har några
-Styrkor.. jag har ett väldigt sug i blicken då jag vill. Om de fanns ett VM i kramning skulle jag vinna guld utan att anstränga mig, jag är nog världens goaste kramis. bil och körkort !
Svagheter har jag gott om.. bor hos päronen, inget jobb och inga pengar. Men allt handlar ju inte om pengar


Vad gör du om 10 år ?

- ja jag bor väll hemma hos mamma och pappa !! NJA ! jag bara skoja !!! om 10 år då har man väll skaffat/skapat sig en egen familj och har ett respektabelt arbete.


Tio favoriter
Färg: Grön
Smak: Salt
Mat: Calzone
Lukt: Tjejparfym, någon mjuk lukt typ jordgubb
Instrument: Keyboard
Blomma: ja någon jag kan då.. Nejlika
Frukt: Körsbär
Kompis: jag har ingen bra kompis, alla är svin
Bil: Miljövänlig bil eller kanske Elbil
Film: Falling Down




Det där är en försmak på hur joel är, vill ni träffa honom eller få hans msn ? maila till [email protected] eller lämna en kommentar !


/jojje the lovemaker
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0