Löptur + bokning av diverse

tjaooooooo!

jag är sliten...
Var ute på en löprunda förut á 30 min runt hooden, sen körde jag lite styrka då jag kom hem. j
Träningsvärken kommer inte vara nådig imorgon, sjukt stel i hela kroppen redan...

Balta och stoffe kom på besök och jag och förstnämde styrde upp transporterna Sundsvall-Stockholm-Manchester-Köpenhamn-Stockholm-Sundsvall inför våran fotbollsresa.
Så nu är allt klart och betart! bara till att vänta in de 21 dagar som de är kvar tills de blir avfärd ! känner mig redan peppad nåså jeavust :D !!
Får leva snålt resten av månaden, ska betala stugjäveln för nyår också.. dom som inte betalat än pay the fuck up !

Sen när man kommer hem så vankas de vrål röj tydligen, får väl se vad de blir med de =)



Mat på schemat
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0