Minus

tja!

jo.. jag tänkte ju spela poker nu på min träningsfria afton i hopp att tjäna in lite extra deg...

vafan de går ju inte åt vinna mot sånna som inte vet hur spelet går till.. blir fan utdragen jämt.
Ett bord jag spelat på hela tiden är jag iaf 300 plus på men totalt är jag fan 500 back ! hur de har gått till vet ingen om..eller jag vet ! dom drar ju fan ut på mig stup i ett !!!!
Spelar en tunering också, hade tänkt vinna den så jag blir dryga 4000 rikare, skulle sitta fint ! men eftersom min bästa hand hittlls har vare A9 off så är inte mina chanser stora..
ähh får ju lön om 3 timmar ! då blir jag rik

Aja skitsamma, ni som läser de här förstår säkert ingenting eller kanske 2-3 stycken..
Imorgon så äre 6 timmar arbete som gäller.. Sen JÄVLAR !!!!!! äre 9 dagar ledighet, supartajm o allt skoj man kan ha typ..


Ge mig ett A så går jag allin
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0