Otränad

tjo chipp hockey dipp!

Jag heter johan och är sjukt otränad.
Idag är dagen då jag ska börja mitt nya liv !!! Eller... de kommer håller väl typ 1 vecka men de är ju alltid värt att försöka =)
Ska sluta dricka läsk(kommer aldrig hända) och köra konditionsträning minst 3 gånger i veckan så jag kommer i shape(under 90) !

Tjuvstarta lite igår med en löptur men ikväll blire en sväng på gymmet och min bästis gångmaskinen, läju inte gå så bra med tanke på den ovänliga värken mina ben har just nu efter löpet igår.. går väll att stretcha bort om inte annat.
Läju bli en hel del phytons och dips också, ni vet sånt jag gillar.



Peppet är igång iaf !
/jojje
 
Av: balta 2008-10-07 @ 18:35:15

You go girl!!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0