Problems

Tja!

Jag har lite problem eller egentligen 2 problem...
För de första så är sparkontot jag har lite "cocobahia", skit svårt att ta ut pengar(är ju bra iofs), istället för att kvinnan jag ringde gjorde allt över telefonen med mig så måste jag skaffa ett papper och fylla i osv.. bara för att det va tydligen första gången jag skulle ta ut pengar, men jag har ju gjort de förut vad jag tror iaf men men.

Andra problemet är att vi inte har nån att kontakta ut, vi hade en men hon ville va nästa vecka av någon outgrundlig anledning... så antingen får vi desperatannonsera ut någon senare ikväll eller så skjuter vi på det en dag..

En glad nyhet annars är att jag och balta har bokat englandsresa för v.44 =) måste bara styra upp lite flygplanschabbabel, stört att de kostar 700 att flyga dit men 2600 hem...


what to do what to do..
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0