Seg dag


herreguud va tråkig dag de var idag idag idag idag idag...

Började få migrän i slutet av dagen på jobbet, såg suddigt o hade ont i skallen, så jag drog hem tidigare och sov i 2 timmar.
Sen dess har jag fan inte gjort mycket av värde, kollat lite serier och äte mandariner typ

Ska kriga på sista dagen för veckan på jobbet imorrn, är ju kortdag så blir nog inga probs.

Sen äre ju Love Up North imorrnkväll och de ska ju jag och jålle givetvis gå på ! förfest sökes förövrigt?
Randy och Johnossi är ju mest attraktivt och peppet känns mer o mer.

jävla dagbok de blir stup i ett....


11 dagar kvar nuva?
/jojje



 
Av: balta 2008-10-16 @ 22:55:12

Vad har du hamnat i för depression ?? Hem och sova och skit. Uppryckning från din sida!

Av: jålle 2008-10-16 @ 23:17:36 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag har börjat inse att varken du eller jag är bra bloggare jojje..

Av: jojje 2008-10-17 @ 09:21:26 http://cowabungaalltso.blogg.se/

ja den värsta.. blir ju ölande ikväll så då blire de iaf tillfällig högkonju


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0