Skoj på arbetet

tjahoooooooooga !

gick så sjukt segt på jobbet idag efter lunch så jag fördrev tiden med att fundera ut länder som börjar på G
och då dök den här konversationen upp med en kollega..

Jag: Vafan jag kommer bara på 2 länder på G ! finns de inga mer ?
Kollega: Vilka är de då?
Jag: Grekland och Gambia
Kollega: HAHA ! GAMBIA !! de är ju för fan en stad i Afrika !
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!

efter de gick de ju hur lätt som helst att arbeta vidare :D
Kollegan vägrade även förstå att afrika är en världsdel och inte ett land och i ett försök att rädda situationen säger han:
- ja men Italien då? de tillhör ju Medelhavsländerna, de är ju också en världsdel



jag ler
/jojje
 
Av: jålle 2008-10-14 @ 16:32:17 http://cowabungaalltso.blogg.se/

själv fick jag IG i geografi men jag förstår fortfarande varför detta är sköj

Av: balta 2008-10-14 @ 16:33:52

Vem var kollegan ?


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0