tja

det regnar..............................

så jävla onödigt.. växterna behöver inte så mycket mer vatten nu dom "sover" ju!



jag är astrött idag, jag trodde jag skulle kunna somna tidigt igår eftersom jag hade varit både fysiskt och psykiskt aktiv mer än vanligt - men icke.
jag låg å vred mig typ 5 timmar.. sen vaknade jag mitt i natten 2ggr också.

Människor borde kunna ha en knapp som stänger av alla tankar.



/Jålle
 
Av: karro 2008-10-16 @ 15:24:18 http://karrobajs.blogg.se/

Iförrigår så var jag medveten precis om när jag somnade :O:O var en helt sjuk känsla.. liksom visste att nu somnar jag och sen gjorde jag det.. Tänk på det nästa gång du ska sova




Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0