vafan är det för fel på folk

jag gick å la mig ganska tidigt igår hörrni... men det finns såklart idioter som har tillgång till telefoner mitt i nätterna :P

Kvart i 3 ringer en gammal klasskompis, trodde jag iaf.. det var hans nummer men det var bara en brud som stönade i telefonen, kan erkänna att jag inte fattade ett skit av vad som hände så jag la på.
Självklart ringer människan upp 5sekunder senare och gör samma sak..

då kom jag på att ljudlös äger.. men nån timme senare fick jag reda på att det inte äger tilräckligt mycket.
Den här gången ringde en annan snubbe som ville ha skjuts.. jag sa att jag hade druckit folköl så det gick inte. (vilket var sant iofs).. nu såg jag nyss att han blev haffad av polisen på nåt sätt igår - har inte frågat vad det handlade om än..


sunday=funday?


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0