Veckans



  • Veckans Grej - Love Up North
  • Veckans Målsprutor - Wayne Rooney o Zlatan
  • Veckans Borde-vare-mer-röj-än-det-var-för-det-var-awesome - Randy @ LUN /jojje
  • Veckans Borde-vare-mer-röj-än-det-var-för-det-var-awesome - Pacific! @ LUN /jålle
  • Veckans Start - 06.00
  • Veckans Avslut - Basket
  • Veckans Längsta film - Sex and the City (jag har ingen vagina så jag vägrar erkänna att jag tyckte den var bra/jålle)
  • Veckans Telefonsamtal - 02.46 kvinnliga(?) stön.
  • Veckans Hurtighet - Gym 22.00 på en lördag
  • Veckans Nya standardsysselsättning på måndagar - Löpning ~30-40 min
  • Veckans Vill ha - Love Up North minus Up och North
  • Veckans Krya på dig - till mamma, sluta skräms / joel
  • Veckans Dans - Den i WES - Alane videon
  • Veckans Låt - Pacific! - Hot Lips.mp3.. Varför gjorde inte jag den här låten? /jålle.

/jojje + jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0