3-1

fotbollsbloggandet fortsätter.

VI VANN!!!!! 3-1 mot Middlesbrough
det var oerhört läskigt första ~20 minuterna för då var det fel på sändningarna från viasat.. satt å svor med jojje tills han kom på idén att vi kunde se matchen på datorn från nån hemsida som streamar.. precis när han gjort ett konto på sidan så började sändningarna fungera och det blev äg! :)


ajja förutom det där så har det varit både skateboard och basket ikväll.. fan vad kul det är att vara arbetslös!! (bara skojjar mamma)


jag har börjat snickra på min klädsel för en halloweenfest jag ska på framöver.. det kommer bli skitkul (men antagligen väldigt svettigt för mig) mer än så säger jag inte nu.



/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0