Arbetsförmedlingen

Tjabba! idag har jag varit mer aktiv än vanligt, jag har varit på arbetsförmedlingen och anmält mig där å sånt  va.....

dom älskade mig, dom sa: ja det här ser väldigt bra ut, jag tror inte du kommer ha några problem att få ett jobb när företagen får se dig och den här CV'n. du har ett moget beteende och ser ut som du själv beskrivit; väldigt snäll, lugn och sansad människa som tycker om att arbeta.

jag tror hon som medlade arbeten åt mig stötte lite på mig också.. men jag har annat för mig än att tillfredställa ~35åringar.. + att det hade ju varit väldigt oproffessionellt av henne så jag låtsas som ingenting och glömmer bort det där..

fick en ny vän på bilddagboken idag också hörrni, fett laj!





/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0